Competella Attendant Console

- käsittele ja siirrä puheluitasi korkealaatuisen palvelun avulla!

Competella Attendant Console on suunniteltu ja kehitetty perustuen palautteeseen suurelta joukolta vastaanottovirkailijoita, joilla on paljon käytännön kokemusta puhelinvaihteelta vaadittavista ominaisuuksista, jotta yritys pystyy palvelemaan yrityksen pääasialliseen puhelinnumeroon soittajia mahdollisimman täsmällisesti.

Competella Attendant Console tukee vastaanottovirkailijoita yleiskuvalla nykyisestä puhelusta, jonossa olevista puheluista ja kirjautuneiden virkailijoiden statuksesta mukaan lukien Skype for Business ja Ciscon line-state statukset.

Competella Contact Center Enterprise

- modulaarinen multimedia ylivoimaisen palvelun takaamiseksi

Competella Contact Center Enterprise on korkealaatuinen ratkaisu, joka on suunniteltu parantamaan asiakaspalvelua
- riippumatta siitä, mitä mediaa asiakas käyttää ottaessaan yhteyttä yritykseen
– kaiken tämän tarjoaa Skype for Business (Lync). Competellan modulaarisuus mahdollistaa niiden ominaisuuksien ja toimintojen valitsemisen, joita yrityksesi tarvitsee palvellakseen ja ollakseen yhteydessä asiakkaisiisi – sillä tasolla kuin asiakkaasi odottavat!

Competella Contact Center Workgroup

- helppo käyttöönottaa, hallita ja ylläpitää!

Competella Contact Center Workgroup on keskitason yhteyskeskus, jota käyttävät useat yritykset, jotka tarvitsevat ominaisuuksia ja toimintoja joihin pelkkä Office 365 Response Group Service ei yllä. Competella Contact Center Workgroupin moniin hyötyihin kuuluu esimerkiksi se, että siihen ei liity erillistä asiakasohjelmistoa, joka tulisi jakaa ja jota tulisi ylläpitää IT-osaston toimesta. – kaikki puhelunkäsittely pystytään tekemään paikallisella Microsoft Teamsia clientilla. Competella Contact Center Workgroupin skaalautuvuus on osoittautunut erittäin hyväksi nykyisten asiakkaidemme käytössä. He käyttävät sitä useille tuhansille toimijoille ja tuotannossa on tuhansia eri jonoja.

Competella Office User Add-on's

Microsoft Teamsia on mahtava työkalu yhteistyöhön ja käyttäjäkeskeiseen viestintään – siihen kuitenkin liittyy muutamia puutteita, jotka Competella täyttää Office User Add-on -lisäosan avulla.

Competella Routing Agent

Varattu-signaali (busy on busy) ja puheluiden reititys statustiedon perusteella.

Competella Call Forwarding Tool

Vaihda edelleenohjausasetuksia kollegoidesi puolesta.

Competella Mobile Presence Gateway

Tarkista, onko kollegasi vapaana vai varattuna mobiilipuheluun.

Competella Activity Management

Pystyt näppärällä lyhenteellä ilmoittamaan vastaanottoon, mitä olet tekemässä ja milloin palaat.

Competella Availability Voice Agent

Ilmoita soittajille paluuaikasi ja vältä hylätyt puhelut.